شناسهٔ خبر: 151927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

واگذاری۲۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن

مسکن خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از واگذاری۲۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا با اشاره به تعداد واحدهای آماده تحویل به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: حدود ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال در استان به متقاضیان واگذار می‌شود. 

وی افزود: در بحث آماده‌سازی‌ها هم اولویت ما این است که برای این ۲۰۰ واحد کلیه آماده‌سازی‌ها انجام شود از همین روی مشخصات این سایت‌ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داده‌ایم که شرکت‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع برق استان و شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان شرکت‌های خدمات رسان تأمین اعتبار مالی شوند تا آن‌ها نیز در زمینه فاضلاب و تامین برق اقدامات لازم را انجام دهند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: دیگر شرکت‌های خدمات رسان هم مثل شرکت گاز و مخابرات به لحاظ اعتباری مشکلی ندارند و به تعهدات خود عمل می‌کنند. 

آذرسا به شهرهایی که این تعداد واحد مسکونی در آن‌ها به متقاضیان واگذار می‌شود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرهای اندیمشک، اهواز و برخی از شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بیشترین تعداد واحد مسکن ملی قابل افتتاح تا پایان سال را دارند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی واگذار شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: در سال جاری ۴۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان تحویل داده شده است و پیش‌بینی ما روی ۱۶۰ واحد مسکونی است که تا پایان سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.