شناسهٔ خبر: 151955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گروه بندی متقاضیان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن آذرشهر

1 جلسه گروه بندی متقاضیان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن آذرشهر با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آذرشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با عنایت به تایید نهایی اعضای کمیسیون ماده ۵ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، نسبت به قطعات تفکیکی ۵ هکتاری آذرشهر در مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۰۷، شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ گروه‌بندی متقاضیان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن آذرشهر با حضور نوایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، فقیهی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راشدی رئیس راه و شهرسازی شهرستان آذرشهر برگزار شد. 

طرح نهضت ملی مسکن آذرشهر قبلا با اختصاص زمین‌های موجود راه و شهرسازی در شهرک بهاران شروع شده بود که از چندی قبل با طی مراحل اداری و قانونی، با اختصاص زمین از محل لوله‌سازی آذرشهر سرعت گرفت. 

با انجام گروه‌بندی و قرعه کشی که در روزهای آتی با حضور سرگروه‌ها و دستگاههای اداری ناظر انجام خواهد شد، ادامه طرح در زمین‌های اختصاصی لوله‌سازی عملیاتی خواهد شد. 

اختصاص زمین برای سایر متقاضیان نیز در دستور کار قرار گرفته پیگیری و در حال طی مراحل اداری و قانونی است. 

قابل ذکر است که با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته برای اختصاص زمین مناسب، زمین‌های تحویلی به متقاضیان محترم طرح نهضتی ملی مسکن شهر آذرشهر به لحاظ موقعیت در بهترین نقطه واقع شده و به لحاظ ریالی از ارزش منطقه‌ای خوبی برخوردار است.