شناسهٔ خبر: 152058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز حسابدار 

علیرضا قاری قران / اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی روز حسابدار را به تمامی فعالان حوزه‌های مالی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن پانزدهم آذرماه، روز حسابدار را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

سیستم‌های پویای اداری، عناصر تعریف‌شده و ساختار کارایی دارند که هر عنصری در آن به‌مثابه یک منبع تاثیرگذار می‌تواند با به‌کارگیری توان و تجربه، خلاقیت و کوشندگی خود در مجموعه اثربخش و نقش‌آفرین باشد. در این میان حسابداران و متصدیان امور مالی به‌عنوان شاهرگ‌های تغذیه‌کننده و پشتیبان، با دقت نظر، پاک دستی و جدیت و با برنامه‌ریزی، نظارت و پایش مستمر منابع و هزینه کردها، سیستم را زنده و پیش‌رونده نگاه می‌دارند.  

توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز به آن فرصتی ارزشمند و مغتنم است برای تقدیر از قشری که ریزبینانه و پرتلاش در خدمت سلامت اداری و مالی مجموعه‌ها هستند.  

حسابداران جهادگران عرصه‌های انضباط، پاسخگویی، شفافیت مالی و تصمیم سازان موثر در فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.  

اینجانب ضمن قدردانی از تلاشگران ارجمند در حوزه‌ مالی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرا رسیدن پانزدهم آذرماه (روز حسابدار) را به تمامی حسابدارانی که دلسوزانه در راه پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان ایران گام برمی‌دارند، به ویژه حسابداران شریف خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت، سربلندی و توفیق روزافزون برای این عزیزان خواستارم.