شناسهٔ خبر: 152143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در۸ ماهه گذشته انجام شده است:

ثبت بیش از ۸ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد بیش از ۳۴۰ میلیونی انواع وسیله نقلیه در فارس معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه گذشته بیش از ۸ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، منصور نجفقلیزاده معاون فنی و راههای روستایی راهداری استان اردبیل در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می شود، گفت: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای بران-سه راهی سربند،گرمی-بیله سوارو مشگین شهر –کنگرلو را جزوه محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز برشمرد و تصریح کرد: در ۸  ماهه گذشته ۲۷۸ هزار و ۳۸۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،۲۲۶ هزار و۷۱۳ تردد در محور گرمی –بیله سوار و ۲۱۸ هزار و۶۸۶ تردد نیز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در این مدت ثبت ۶۴۷ هزار و۶۲۰  تردد تخلف سبقت  غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۲۸هزار و۸۷۴ تردد در محور آستارا-اردبیل، ۷۵ هزار و۴۴۴  تردد در محور اردبیل-سرچم و۶۴ هزار و۱۱۹ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

نجفقلیزاده  در۸ ماهه گذشته از ثبت ۲۰ میلیون و۷۲۱ هزار و۹۸۸ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده حدود ۲میلیون تردد در محور آستارا-اردبیل، یک میلیون و۶۵۷ هزار و ۲۷۵ تردد در محور اردبیل –استارا و ۱ میلیون و ۴۹۹ هزار و۳۹۵  تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر ثبت شده است.

وی فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.