شناسهٔ خبر: 152205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۸۹ نفر از سیستان و بلوچستان در آزمون حرفه مهندسی به رقابت پرداختند

سیستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۹ نفر داوطلب برای ورود به حرفه مهندسی امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در رشته طراحی معماری به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، محمد انصاری مقدم رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اعلام شرکت ۱۸۹ نفر از سیستان و بلوچستان در آزمون حرفه مهندسی گفت: نتایج این آزمون ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسی توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استانها هر ساله در چهار نوبت برگزار می شود.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۸۰ نفر عضو پروانه دار در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند و پروانه اشتغال به کار مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و ورود به کار و حرفه برای مهندسان جوان استان است.