شناسهٔ خبر: 152488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش ۳۲ گروه راهداری برای اجرای طرح زمستانی در ایلام

آمادگی راهداری زمستانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از آمادگی و استقرار گروه‌ها و تجهیزات راهداری در جاده های استان در هنگام بارش برف و باران خبر داد و گفت: ۳۲ گروه راهداری با انواع ماشین‌آلات آماده خدمات‌رسانی در طرح زمستانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام،اظهار کرد: ۲۷۲ نیروی راهداری و پشتیبان با تجهیزات و بکارگیری ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح زمستانی، ۳۲ گروه راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات به‌صورت شبانه روزی در سطح جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام بیان کرد: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌های استان، ۱۱ هزار تن نمک، شن و ماسه به منظور اجرای طرح زمستانی در ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار ذخیره شده است.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم کردند و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیرها را برعهده دارند.