شناسهٔ خبر: 152589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳نقطه پرحادثه‌ در جاده‌های ملکشاهی حذف می شود

دیدار با فرماندار ملکشاهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از حذف ۳ نقطه مستعد حوادث جاده ای در محورهای ارتباطی شهرستان ملکشاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام،در دیدار با فرماندار و جمعی از اهالی شهرستان ملکشاهی گفت: ۳ نقطه پرحادثه ،شامل محور ملکشاهی به ایلام و ۲ نقطه در محور ملکشاهی به مهران که از مطالبات به حق مردم این شهرستان است، حذف خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به روکش آسفالت ۲ کیلومتر راه روستایی طالقانی در این شهرستان نیز در آینده نزدیک اشاره داشت و عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همواره فعالیتهای مستمری در طول سال داشته و اجرای طرحهای حمل و نقل از جمله وظایفی است که بر عهده این سازمان است.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبتی در شهرستان ملکشاهی توسط این اداره اجرا شده است، افزود: حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی-ایلام، ۲ مقطع در راه روستایی خوشادول، حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی- میمه از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان است.

چشمه خاور ادامه داد: همچنین در محورهای مواصلاتی شهرستان ملکشاهی به منظور ایمن سازی راهها احداث تله خاکی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان، نصب نیوجرسی در محدوده های پرتگاهی، نصب تابلو و علائم ایمنی نیز در این شهرستان توسط راهداری اجرا شده است.

فلاح غلامی، فرماندار شهرستان ملکشاهی نیز در این دیدار از اقدامات مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این شهرستان تقدیر کرد.