شناسهٔ خبر: 152626 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفتمین نمایشگاه حمل و نقل؛

پنجره یکپارچه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رونمایی می‌شود

کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: در راستای ایجاد سهولت در ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه، همزمان با افتتاح هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، از پنجره یکپارچه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی خواهد شد.

 مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از رونمایی پنجره یکپارچه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همزمان با افتتاح هفتمین نمایشگاه حمل و نقل توسط وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: پنجره هوشمند خدمات یکپارچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک راه امن برای دسترسی آنلاین به تمامی خدمات فنی و تخصصی این شرکت است که از طریق یک درگاه واحد بدون مراجعه حضوری، به صورت برخط قابل دریافت خواهد بود.

وی افزود: این سکوی ملی یکپارچه،‌ دریافت تمامی خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به صورت لحظه‌ای در سراسر کشور با یک بار احراز هویت امکان  پذیر می کند و مراجعه کنندگان می‌تواند از سراسر کشور و در هر ساعتی که می‌خواهند به سامانه‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دسترسی داشته و لحظه‌ای از جزئیات سفارش خود آگاه شوند.

کیانپور ادامه داد: مکانیزاسیون اقدامات داخلی سازمان‌ها، اتوماسیون اداری، ایجاد وب‌سایت اطلاع‌رسانی، احداث مرکز داده، برنامه نویسی، راه‌اندازی سرور مرکزی، به کارگیری فیبر نوری، نوسازی تجهیزات رایانه‌ای و تجهیزات وابسته در سراسر کشور در جهت ارائه خدمات مطلوب، برتر و شفاف به مشتریان از اقدامات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اتصال به شبکه ملی خدمات دولت هوشمند است.

 وی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف دولت سیزدهم در ارائه خدمات دولت به صورت هوشمند، امسال گام‌های بلندی برداشته و آن را به عنوان یک وظیفه در مقابل مشتریان و یک تکلیف قانونی، همزمان با هفته حمل و نقل تکمیل و رونمایی خواهد کرد.

 کیانپور با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از نخستین دستگاه‌های دولتی بوده که به پنجره ملی خدمات دولت متصل شده است خاطر نشان کرد: پنجره یکپارچه ارائه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، کلیه خدمات قابل ارائه شرکت را که هر ماه نیز به رو به افزایش است، پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: از ویژگی‌های این سامانه، دریافت سفارش خدمات خدمات بدون مراجعه حضوری، پیوند با آزمایشگاه‌های تمامی استان‌ها در سراسر کشور، ارائه خدمات فناورانه و دانش‌بنیان، تقویت جایگاه تعاملی، ارتباطی و اطلاع رسانی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، افزایش‌لایه‌های امنیتی و نیز ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در کمترین زمان ممکن است.

وی در پایان افزود: با توجه به مخاطب پسند بود و کاربری راحت این سامانه بسته‌های آموزشی و پژوهشی نیز به صورت آنلاین و سه زبانه در دسترس مشتریان و مخاطبان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفته است.

گفتنی است، غرفه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ۲۷ آذر الی ۲۹ آذرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) میزبان متخصصان و کارشناسان حوزه  حمل و نقل و راه و شهرسازی خواهد بود.