شناسهٔ خبر: 152724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم‌نامه واگذاری اراضی روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ کرمان به بنیاد مسکن

کرمان در جلسه مشترک مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان با مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،تفاهمنامه واگذاری اراضی روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ استان کرمان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه مشترک مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان با مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ،مهدی محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،روسای ادارات راه و شهرسازی وبنیاد مسکن شهرستانهای  استان و کارشناسان مربوطه به صورت ویدیو کنفرانس در روز چهارشنبه مورخ ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: بنیاد مسکن به عنوان یکی از بازوهای اجرایی اصلی راه و شهرسازی ،خصوصاً در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت می باشد که در راستای عمران و آبادانی پهناورترین استان کشور کمک شایانی کرده است.

وی همچنین افزود: تا به امروز همکاری فی مابین دو مجموعه بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است و در همین راستا باید از ظرفیت بالای این مجموعه استفاده بهینه‌تر شود.

حافظی ضمن اشاره به تسریع روند طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت افزود: در این راستا بایستی اراضی روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ به این نهاد مهم واگذار شوند ،که نه تنها در این جهت سرعت بیش از پیش افزوده شود بلکه بتوانیم به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنیم.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه واگذاری اراضی روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان منعقد شد.