شناسهٔ خبر: 152731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جام رسانه امید استان:

بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در گلستان در حال ساخت است

راه و شهرسازی گلستان رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار و ۶۶ واحد مسکونی در قالب های مختلف، مسکن حمایتی، مسکن خودمالک، مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل و مسکن بازآفرینی شهری در سطح استان در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ، مهدی ملک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اظهار کرد: تا کنون ۱۱۱ هزار و ۱۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن در گلستان ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۶ متقاضی دارای سه استعلام سبز و ۱۶ هزار و ۹۶۰ پرونده  متقاضی به تایید نهایی رسیده است.

ملک با بیان اینکه در استان گلستان ۲۱۶ پروژه نهضت ملی مسکن در حال اجرا است، گفت: همزمان با سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جهور، هیات دولت و همچنین وزیر راه و شهرسازی به گلستان ۱۸۵۴ واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن افتتاح و به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار و ۶۶ واحد مسکونی در قالب های مختلف، مسکن حمایتی، مسکن خودمالک، مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل و مسکن بازآفرینی شهری در سطح استان در دست ساخت است.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۵ هزار و ۷ واحد همزمان با دور دوم سفر رئیس انجام شده است.