شناسهٔ خبر: 152898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یقینا پیشرفت و توســعه کشور در عرصه‌های مختلف؛ مرهون حس وظیفه‌شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت‌پذیری توام با اراده کسانی است که تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار می‌گیرند.و در میان این خدمتگزاران، تلاشگران عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به‌ویژه رانندگان و راهداران خدوم جایگاه ویژه‌ای دارند و به همین منظور در تقویم جمهوری اسلامی ایران «۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه» به عنوان "هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری" مزین شده است.

بدون تردید، گرامیداشت این هفته، فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات طاقت‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه راهدارانی که در شرایط سخت جوی، دور از خانواده، با تلاش بی‌وقفه در راه ایفای مسئولیت سازمانی برای تامین رفاه، آسایش و آرامش خاطر هموطنان و کاربران جاده‌ای، تلاش می کنند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه تک تک شما عزیزان و دیگر فعالان و متولیان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به ویژه در فعالیت های مؤثر و قابل تحسین یکسال گذشته ، از درگاه خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روز افزون شما بزرگواران در تداوم ارائه خدمت مسئلت می نمایم.