شناسهٔ خبر: 152949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی به مناسبت هفته حمل و نقل

دکتر حمزه لو رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛ 

حمل‌ونقل یکی از اجزای مهم اقتصاد کشور محسوب می‌شود و به دلیل داشتن نقش زیربنایی، تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد همه جانبه جوامع دارد، ساخت و توسعه جاده‌های امن، افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل هوایی و گسترش شبکه سراسری راه آهن از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

استفاده از ظرفیت‌های مرز و هم‌مرزی استان آذربایجان غربی با کشورهای ترکیه، عراق و آذربایجان، اهمیت ارتقای بخش های گوناگون حمل و نقل منطقه را دوچندان کرده است. 

به ویژه کریدور بزرگراهی غرب که پایانه مرزی بازرگان را به بندر امام خمینی(ره) متصل می‌کند با این هدف ساخته می شود که زیرساخت‌های لازم برای توسعه ارتباطات بین‌المللی در شمالغرب کشور تامین شود.

 ۲۶ آذرماه، آغاز هفته حمل و نقل، برگ زرینی است از مجاهدت و تبلور غیرت و اخلاص صاحبان و فعالان این بخش، که در پاسخ به ندای پیشوا و مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره)، در شرایط حساس دوران دفاع مقدس با حرکت جهادگونه، برای رفع معضلات اقتصادی و جلوگیری از بحران، کمر به خدمت هموطنان بستند و به فرمان رهبر خویش لبیک گفتند.

ضمن تبریک هفته حمل و نقل به خانواده بزرگ راه و شهرسازی  بر خود می‌بالیم که به سمت استفاده بهینه از توانمندی‌ها و مدیریت منابع برای تعالی حوزه‌های حمل‌ونقل حرکت می‌کنیم و توفیق روزافزون برای پرچمداران صنعت حمل و نقل در مسیر کسب عزت و پیشبرد اهداف ایران اسلامی را خواستارم.

از خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون به همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیز اسلامی را مسئلت می‌نمایم.