شناسهٔ خبر: 153065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میز خدمت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان برگزار شد

دیدار چهره به چهره با مردم راهی برای پاسخگویی بهتر به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، معاون راهداری و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندرعباس میز خدمت این اداره کل در محل برگزاری نماز عقیدتی سیاسی جمعه بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی.، علیرضا محمدی معاون راهداری با اشاره به شروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان، گفت: میز خدمت در راستای حقوق شهروندی و پاسخ‌گویی مسئولان برگزار می‌شود و بررسی تقاضا و مشکلات مردم به‌صورت چهره به چهره و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های ذیربط از جمله اهدافی است که با برپایی میز خدمت تلاش می‌شود مطالبات متقاضیان تحقق یابد.

وی افزود: با توجه به موضوعات اداره کل و در نظر گرفتن تعداد حجم مراجعین، از هر کدام از معاونت‌های راهداری، حمل و نقل، فنی و راه‌های روستایی و توسعه مدیریت و منابع یک نفر نماینده در میز خدمت حضور دارند و پاسخگوی مراجعین هستند.

محمدی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد علاوه بر حضور نمایندگان هر حوزه در میز خدمت، هر روز معاونین و رؤسای اداره کل به‌صورت مسئول در عمل، پاسخ‌گوی مراجعین باشند..

وی افزود: نمایندگان دو حوزه ضمن دریافت درخواست‌های مراجعین نسبت به ارائه اطلاعات و راهنمایی مراجعین اقدام و در صورت لزوم پیگیری لازم از کارشناسان حوزه‌های مختلف به عمل خواهد آمد، همچنین با فعال‌سازی این میز از تردد و سرگردانی ارباب رجوع در طبقات مختلف ادارات و کاغذبازی‌های مضاف بر لزوم جلوگیری می‌شود.