شناسهٔ خبر: 153067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

غبارروبی از مزار شهدای گمنام بندرعباس

غباررویی از مزار شهدای گمنام بندرعباس مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای هرمزگان، به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، مزار شهدای گمنام در مصلی بزرگ شهرستان بندرعباس را غبارروبی کرد و حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف و وظیفه شناس فراجا را تسلیت گفت و اظهار کرد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

وی افزود: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروری است بر هشت سال بیداری، ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خونشان لاله‌زار عطر ناب محمدی است.

گفتنی است که در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام در مصلی بزرگ شهرستان بندرعباس پرویز کرمی معاون حمل و نقل، علیرضا محمدی معاون راهداری و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ، بهمراه نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل شهرستان بندرعباس حضور داشتند.