شناسهٔ خبر: 153189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛

الحاق زمین به محدوده شهری شهرستان کوهپایه در دست پیگیری است

محمد هادی فرازبخت و جلسه قرعه کشی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان کوهپایه الحاق شده است و الحاق ۲۵ هکتار دیگر نیز در دستور کار کارگروه تلفیق امور زیربنایی قرار دارد.

محمد هادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان در خصوص وضعیت تأمین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوهپایه اظهار کرد: این شهرستان در حوزه مسکن با تقاضای زیادی روبروست از این رو اقدامات و پیگیری‌های لازم در جهت تأمین اراضی مورد نیاز برای متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن شهرستان کوهپایه به عمل آمده است.  

وی افزود: در مرحله اول الحاق ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهری انجام و طی ۲ مرحله به تعداد ۱۸۰ پلاک مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهپایه تحویل شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان ادامه‌داد: در این راستا ۲ مرحله قرعه کشی برای تخصیص و واگذاری این اراضی به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که در حال حاضر از ۱۲۰ متقاضی که برای اخذ پروانه ساختمانی به شهرداری مراجعه کردند، تاکنون ۸۰ متقاضی پروانه ساختمانی را دریافت و ۴۰ نفر در مرحله دستور تهیه نقشه و سیر صدور پروانه ساختمانی قرار دارند.  

وی با اشاره به شروع ساخت و ساز در اراضی که از طریق قرعه کشی تحویل شده است، گفت: در خصوص ۲۵ هکتار الحاق مرحله دوم نیز کمیته فنی و گروه کاری برگزار و هم اینک در دستور کار کارگروه تلفیق امور زیربنایی است.