شناسهٔ خبر: 153195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اجرای حکم قطعی قضایی؛

اراضی ملی شهرستان فریدن به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای حکم قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در شهرستان فریدن به مساحت بیش از ۲۱ هزار مترمربع و به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: در روزهای اخیر، یک فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان فریدن با اجرای حکم قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.  

وی افزود: حکم قضایی قطعی فوق با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و پیگیری‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم بعمل آمد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: با اجرای این حکم، اراضی ملی در شهرستان فریدن به مساحت ۲۱ هزار و ۲۴۳ مترمربع و به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.  

وی خاطرنشان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.