شناسهٔ خبر: 153596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر استاندار مازندران انجام شد؛

برگزاری میز ارتباطات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در آمل

میز خدمت میز ارتباطات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران همزمان با سفر شهرستانی استاندار مازندران در آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، امروز یکشنبه سوم دی‌ماه همزمان با هجدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان آمل میز خدمت با حضور دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و رئیس اداره راه و شهرسازی آمل و لاریجان در محل اداره آمل برپا شد.

در پی هجدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان آمل که با همراهی مدیران و معاونان ۸۰ دستگاه دولتی استان صورت گرفت، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به عنوان نماینده استاندار در این شهرستان حضور یافت.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در دو تا سه روستای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌دهند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از طرح های عمرانی و واحدهای تولیدی – صنعتی و شهرک های صنفی و شرکت در جلسه شورای اداری برای جمع بندی مصوبات سفر از جمله دیگر برنامه های استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی در سفر به آمل است.