شناسهٔ خبر: 153854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه دوم راه و شهرسازی خراسان شمالی در ارزیابی شاخص‌های عمومی کشور

کسب رتبه دوم راه و شهرسازی خراسان شمالی در ارزیابی شاخص‌های عمومی کشور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از کسب رتبه دوم در ارزیابی شاخص‌های عمومی کشور توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید علی میرکریمی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با کسب نمره ۹۱۵.۸۷ از هزار امتیاز موفق به کسب رتبه دوم ادارات راه و شهرسازی استان‌های کشور در بخش شاخص‌های عمومی شد. 

وی با بیان اینکه مقوله ارزیابی عملکرد و بررسی نحوه فعالیت سالیانه هر دستگاه و یا سیستم فعال می‌تواند منجر به ایجاد رقابت، افزایش کارایی نیروی انسانی و همچنین پویایی مجموعه شود، تاکید کرد: تهیه نقشه راه، تدوین برنامه جامع و هدف‌گذاری نقاط دستیابی با توجه به اتکا به نیروی انسانی کارآمد و موثر در اجرای ماموریت‌های تعریف شده دستگاه، امکان ارزیابی‌ها را آسان و نتایج حاصله را قابل قبول می‌کند.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای دستیابی به اهداف ماموریت‌هایی محوله، اقدامات فنی و اساسی را انجام داده و  قرارگرفتن در رتبه دوم استان‌های کشور در شاخص‌های مورد ارزیابی نشان دهنده انتخاب صحیح مسیر و پایبندی به فرایندهاست. 

شیدا ناصری، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز اظهار کرد: یکی از اهداف ارزیابی عملکرد، برنامه‌ریزی برای بهبود عملکرد و ارتقا خدمات سازمانی است. 

وی افزود: با تلاش همه معاونت‌ها، کارشناسان و کارکنان موفق شدیم برنامه‌های تدوین شده را اجرایی و رتبه دوم سنجش شاخص عمومی در کشور را کسب کنیم. 

گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب امتیاز کامل در بخش شاخص‌های اختصاصی شده است.