شناسهٔ خبر: 153984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کیفیت ساخت پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی از استاندارد بالایی برخوردار است

راهسازی آذربایجان غربی سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: روند اجرای طرح‌های راهسازی و کیفیت مصالح به کارگیری شده در آذربایجان‌غربی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مطابق استانداردهای لازم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، محمد مهدی حیدری در بازدید از روند اجرای طرح‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طبق بازدیدهای میدانی انجام شده استفاده از مصالح مرغوب و مطابق با استانداردهای لازم در اجرای پروژه‌های راهسازی مشهود بوده و این عملکرد بسیار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: توسعه محورهای مواصلاتی به خصوص در آذربایجان‌غربی و در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین که محل تردد زائران اربعین حسینی بوده بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع توجه ویژه به کیفیت قیر و آسفالت و سایر مباحث مرتبط با روسازی و زیرسازی از مواردی است که بیش از پیش در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برنامه‌ریزی و پیگیری می شود. 

حیدری افزود: همچنین توجه به ظرفیت ادارات کل استان‌ها نیز در برنامه‌ریزی‌های مد نظر قرار گرفته است و آذربایجان‌غربی نیز عملکرد خوبی را دارد.

وی افزود: کاهش هزینه های اجرایی، افزایش عمر بهره‌برداری و در نهایت رضایت هموطنان و استفاده‌کنندگان از شبکه راه‌ها و معابر مورد توجه وزارت راه و شهرسازی است.