شناسهٔ خبر: 154040 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن رصد می‌شود

بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از پروژه‌های منتخب نهضت ملی مسکن شهر ارومیه در استان آذربایجان‌غربی بازدید کرد و از رصد چگونگی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز از پروژه‌های منتخب نهضت ملی مسکن شهر ارومیه در استان آذربایجان‌غربی بازدید کرد. 

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جریان این بازدید اعلام‌کرد: روند اجرای پروژه‌های ساختمانی نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌غربی با کیفیت مطلوب و متناسب با استانداردهای لازم در حال انجام است.

وی از دستور کار قرارداشتن روند رصد اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و با تأکید بر استمرار این بررسی‌های فنی، ارتقای کیفیت تأسیسات ساختمانی با بهره‌مندی از محصولات دارای گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پروژه‌های ساختمانی کشور، به‌ویژه در "نهضت ملی مسکن" را خواستار شد. 

حیدری مطالعات مبنی بر الحاق اراضی جدید به محدوده شهری از جمله پدیده فرونشست زمین، تدقیق حریم گسل‌ها فعال و دیگر خطرات موجود را، از دیگر خدمات علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور اعلام‌کرد.