شناسهٔ خبر: 154373 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری گلستان از دستگاه‌های برتر پاسخگویی مردمی شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برابر اعلام رسمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دبیر شورای اداری استان در جلسه شورای اداری، این اداره کل در ارزیابی شورای اداری استان جزو سه دستگاه برتر در زمینه سه شنبه‌های ملاقات عمومی و پاسخ‌گویی های مردمی شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه این اداره کل در ارزیابی شورای اداری استان جزو سه دستگاه برتر در زمینه سه شنبه‌های ملاقات عمومی و پاسخگویی های مردمی شناخته شده‌است، اظهار کرد: برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی و پاسخگویی به ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی به نامه‌های مردمی دور دوم سفر ریاست جمهوری مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت بوده است.

مصدقی، پاسخگویی‌های حضوری و کتبی به مردم را از اولویت‌های سازمانی بیان کرد و گفت: مدیریت مجموعه، روزهای سه شنبه به‌صورت مستمر و جهت پاسخگویی های مردمی در دفتر کار حضور داشته و این مأموریت به معاونین مرتبط هم تاکید شده‌است.

به گفته وی، مراتب قدردانی از این مجموعه در همایش تجلیل از مدیران و همکاران دستگاه‌های اجرایی در ستاد پاسخگویی و پردازش نامه‌های مردمی دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با حضور استاندار انجام شد.