شناسهٔ خبر: 154406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن انجام شد:

تجلیل ازبانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر از بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)،ابراهیم  امیری مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان به همراه معاونین با حضور درجمع بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن گرامیداشت مقام زن و روز مادر از بانوان همکار تجلیل کرد.

وی دراین مراسم ضمن گرامیداشت چهارمین سالگردسردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سخن گفتن درباره شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در ابعادگوناگون آسان نیست. اما مقام حضرت فاطمه زهرا (س) در عالم خلقت ممتاز و استثنایی است وباید گفت شناخت از برنامه زندگی ایشان می تواند برای نسل امروز جامعه الگو باشد و شهید سلیمانی از جمله کسانی بودکه با تاسی از زندگی ائمه اطهار همیشه در ترویج راه روش و سیره اهل بیت فاطمه زهرا (س) درجامعه پیش قدم بود.

وی در ادامه بیان کرد: عفاف و حجاب شاخصه ی اصلی زنان مسلمان است و از دیر باز دختران و زنان ایرانی الگوی عفت و پاکدامنی بوده اند و نقطه اصلی فرهنگ ما در ایران اسلامی خانواده و زن در جامعه می باشد. پس باید با تاسی از فاطمه زهرا (س)مراقبت کنیم تا برای آیندگان الگو باشیم

امیری درخصوص عملکرد سیستمی اداره کل راه وشهرسازی با حضور بانوان اشاره کردو گفت : موفقیت هردستگاهی را مرهون همکاری، همدلی و مشارکت صمیمانه و دقت در اجرا و ظرافت های بانوان است چرا که تجربه نشان داده اموری که به بانوان کارمند سپرده می شود به نحو احسن انجام خواهدشد و قطعا در دوران مدیریتی از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی استفاده خواهم کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان با اشاره به امور رفاهی همکاران بیان کرد: درحوزه رفاهیات همکاران درتلاش هستیم که نحو مطلوبی به این مقوله توجه ویژه شود و هر اقدامی که بتواند به همکاران کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشندحتما در اولویت ما هست و باید شما همکاران در این زمینه کمک کننده باشید

وی ضمن گرامیداشت ایام ولادت باسعادت بزرگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س)،مقام زن و روز مادر گفت:این  ایام را به فال نیک می گیریم و این روز خجسته را به همه بانوان جنوب کرمان به ویژه بانوان همکار در اداره کل راه و شهر سازی تبریک عرض می کنم ، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت فاطمه زهرا (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

عباس سعیدی معاون توسعه و منابع انسانی نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن تلاش همکاران را در زمینه های مختلف کاری قابل تقدیر ارزیابی کرد و گفت : شان و منزلت بلند مرتبه حضرت فاطمه زهرا (س) نشانه جایگاه والای زن در اسلام و شریعت خداوند است که باید این جایگاه بزرگ پاس داشته شود. با نوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان نقش خود را تا کنون به شایستگی ایفا کرده اند و از این بابت خدمات آنان درخور ستایش است.

در ادامه جلسه همکاران نظرات خود را درمورد پیشرفت امور به ویژه درحوزه ورزش بانوان و امور فرهنگی که می تواند درجهت پیشبرد اهداف اداره کل کمک به ایراد سخن پرداختند

در پایان با اهداء، هدیه ویژه روز زن از بانوان تجلیل شد.