شناسهٔ خبر: 154582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان آغاز به کار کرد

ستاد مردمی ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای استانی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای استانی کار خود را در زنجان آغاز کرد. 

این ستاد مردمی از امروز ۱۴ دی ماه برپا شد و تا روز شنبه ادامه دارد و مردم استان می توانند در این سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی« خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا شده است.

شایان ذکر است، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی حضور دارند. 

مردم استان می توانند مطالبات و درخواست‌های خود را در بخش های املاک،مسکن و شهرسازی،راهداری و حمل و نقل جاده ای،حمل و نقل ریلی (راه آهن)،بانک مسکن،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بازافرینی و احیاء بافت فرسوده شهری،هواشناسی، شرکت فرودگاه ها و سازمان هوا نوری، ـآزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و سازمان نظام مهندسی مطرح کنند.