شناسهٔ خبر: 154604 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

فاجعه تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.

ترور کور و بزدلانه سرسپرده‌های استکبار جهانی که امت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی را هدف ترورهای ناجوانمردانه قرار دادند و پیکر بیش از یکصد تن از هموطنان ما را در دیار سردار شهید سلیمانی و در سالگرد شهادت آن عزیز، در خون خود غوطه‌ور کردند تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی را نشان داد.

بدون تردید این اقدام ددمنشانه در زمره دیگر تحرکات شوم و ناجوانمردانه عوامل مزدور و متحجر استکبار جهانی است که نه تنها خللی در تعلق مردمان شریف این مرزوبوم به نظام و انقلاب و تلاش‌های شبانه روزی خادمان ملت وارد نخواهد کرد، بلکه موجبات افزایش عزم مردمان شریف ایران اسلامی در دفاع از کیان نظام و انقلاب و تلاش بیش از پیش ارکان مختلف حاکمیت در خدمت به مردم را سبب ساز خواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت کوردلانه، شهادت جمعی از هموطنان عاشق و دلداده حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان (عج)، نایب بر حق شان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.