شناسهٔ خبر: 155043 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

ساخت ۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

مسکن خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: ۹۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تلاش این اداره کل  در استان ساخته می‌شود.

آذرسا افزود: از این تعداد ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در دست اجراست که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ساخت ۳۰ هزار واحد دیگر آغاز شود.

وی با اشاره به اجرای ساخت ۷۶ هزار واحد مسکن مهر در سنوات گذشته در استان نیز عنوان کرد: ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان عملیاتی و تحویل متقاضیان شده است و عملیات ساخت ۱۶ هزار واحد دیگر متوقف شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از این تعداد یک هزار واحد تعیین تکلیف شده و ۲ هزار و ۴۰۰ واحد نیز فاقد متقاضی و سایر واحدهای مسکونی دیگر به علت مشکلات حقوقی متوقف شده است.

آذرسا ادامه داد: تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد.