شناسهٔ خبر: 155256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری همدان خبر داد;

۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در محورهای استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی طی ۴۸ ساعت گذشته توسط راهداران در محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: بارش برف از روز گذشته به صورت مقطعی در محورهای کوهستانی استان شروع شد و از بامداد امروز جمعه ۲۲ دی در تمامی محورهای شریانی،اصلی، فرعی و روستایی همدان شاهد بارش برف بودیم.

 وی تصریح کرد: راهداران پرتلاش استان همدان حدود ۴۰ ساعت درگیر برفروبی و نمکپاشی در سطح محورها بودند که ۵ ساعت آن با کولاک شدید و کاهش دید همراه بود که. به همت عزیزان تلاشگر راهداری تمامی راههای استان بجزء محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد بصورت عادی و روان در جریان می باشد.

آهکی یادآور شد: هم اکنون ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر هم اکنون مشغول خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان گرامی هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به لغزنده بودن سطح راههای استان گفت: از تمامی رانندگان و کاربران جاده ای خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی،رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سفرهای غیر ضروری ما را در ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز یاری نمایند.

وی در پایان گفت: سامانه های گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته و برخط آماده پاسخگویی به مردم عزیز در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای استان و کشور می باشد.