شناسهٔ خبر: 155276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداران انجام شد:

بازگشایی راه ارتباطی ۲۰۶ روستا در لرستان

بازگشایی راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: با تلاش راهداران استان راه ارتباطی ۲۰۶ روستای استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار داشت: از روز ۲۱ دیماه در سطح استان بارش برف و باران را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۴۰۰  راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین  در قالب ۳۸ پایگاه جاده‌ای در محور های مواصلاتی استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: با تلاش و سخت کوشی همکاران در حال حاضر راه‌های شریانی و مواصلاتی  استان باز و تردد برقرار است.

شیروانی تصریح کرد: با وجود اینکه امکان برفروبی راه های روستایی به خاطر شرایط نامساعد جوی در شب مقدور نبود، همکاران از طلوع صبح فعالیت خود را جهت بازگشایی راه روستایی شروع کردند.

وی با بیان اینکه راه  ۳۶۰ روستا در سطح استان مسدود بود گفت: با تلاش بی وقفه راهداران  راه ۲۰۶ روستا بازگشایی تا الان بازگشایی شده است، امیدوارم با تلاش همکاران و صبوری مردم راه‌ ۱۵۴ روستا مسدود مانده سریعتر بازگشایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  تصریح کرد: هموطنان گرامی درخواست می شود با توجه به مه گرفتگی شدید و احتمال یخ زدگی سطح جاده‌ها در شب ، از سفر های غیر ضرور خودداری نمایند و درصورت سفر حتما در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.