شناسهٔ خبر: 155371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

واگذاری ۵۵ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در قرق

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۵۵ قطعه زمین با ارزش ریالی ۲۷۵ میلیارد ریال به مشمولین این طرح در قرق واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می‌کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهر قرق انجام شده است.  

وی افزود: همزمان با سفر یک روزه استاندار و مدیران استانی گلستان به شهر قرق، آیین آماده‌سازی واگذاری اراضی به متقاضیان مشمول حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهر برگزار گردید. 

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: این اراضی دارای ارزش ریالی ۲۷۵ میلیارد ریال است. 

وی افزود: همچنین برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری ۳۰ قطعه دیگر به متقاضیان جوانی جمعیت در قرق در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی گلستان قرار دارد. 

ملک ادامه داد: گفتنی است مجموعاً ۸۳ متقاضی در شهر قرق در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند که با توجه به تعداد متقاضیان حائز شرایط هیچ کمبودی برای واگذاری زمین در این شهر وجود ندارد.