شناسهٔ خبر: 155380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در خوزستان تا پایان سال

مسکن خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تا پایان امسال ۲ هزار و ۴۰۰ واحد باقی مانده از طرح‌های مسکن مهر در خوزستان تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در استان بیان کرد: تعهد استان در طرح مسکن مهر، ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بود که ساخت این واحدها در دولت نهم آغاز شد.

وی با اشاره به ۱۵ هزار و ۶۹۲ واحد باقیمانده از طرح مسکن مهر در استان افزود: تا پایان امسال نیز ۲ هزار و ۴۰۰ واحد دیگر از طرح‌های مسکن مهر در خوزستان تعیین تکلیف می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

وی افزود: حدود ۷ هزار واحد مسکن مهر در استان فاقد متقاضی بوده که باید آنها را به طرح نهضت ملی مسکن تبدیل کنیم.

آذرسا ادامه داد: سه هزار و ۷۰۰ واحد از مساکن مهر خوزستان مشکل حقوقی دارند همچنین سه هزار و ۶۵۹ واحد نیز جزو تعاونی‌های مشکل‌دار بوده و وجاهت حقوقی برای ادامه فعالیت ندارند.

وی اظهار کرد: با وجود اقدامات خوبی که در مسکن مهر استان صورت گرفت، میزان واحدهای باقیمانده در این طرح همچنان زیاد است به گونه‌ای که از دستور کار طرح نهضت ملی مسکن در چند استان، بالاتر است.