شناسهٔ خبر: 155436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه در شهرک ۳۷۷ هکتاری یزد

IMG_4820.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه در شهرک ۳۷۷ هکتاری پردیس زندگی خبر داد و گفت: در این شهرک برای هر یک محله، یک مرکز محله‌ای مطابق با الگوی بافت قدیم شهر یزد طراحی شده که هم فضای مذهبی، فضای سبز، مراکز خدماتی مثل مدرسه و ... را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی (یزد)، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در شهرک پردیس زندگی یک یزد در اراضی موسوم به ۳۷۷ هکتاری، از مجموع چهار فاز این شهرک، فاز یک قریب به ۵۹۶ واحد عملیات اجرایی آن انجام در فاز دوم نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده؛ ضمن اینکه عملیات آماده‌سازی دو فاز دیگر نیز پیشرفت قابل ملاحضه‌ای داشته است.

وی به اراضی جوانی جمعیت هم اشاره کرد و گفت: ۵۰ هکتار اول مربوط به اراضی جوانی جمعیت است که خوشبختانه کار آماده‌سازی و مراحل واگذاری زمین به متقاضیان صورت گرفته است که به‌زودی تحویل این خانواده‌ها خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان هم به شهرک پردیس زندگی یک یزد اشاره کرد و گفت: ما در این شهرک برای هر یک محله، یک مرکز محله‌ای مطابق با الگوی بافت قدیم شهر یزد طراحی کردیم که هم فضای مذهبی، فضای سبز، مراکز خدماتی مثل مدرسه و.. را شامل می‌شود.

زارع زاده ادامه‌داد: مصالحی که برای نمای واحدهای مسکونی استفاده می‌شود از یزد است مثل آجر سنتی که با بافت و اقلیم شهر همخوانی داشته‌باشد.

وی در پایان افزود: مساحت هر واحد بین ۱۹۰ تا ۲۲۰ متر مربع به‌صورت سه خوابه ویلایی است.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل خانه‌های ویلایی طرح نهضت ملی مسکن یزد در شهرک 377 هکتاری پردیس زندگی يزد دردست ساخت است. با حجم
11 MB