شناسهٔ خبر: 155641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

الحاق ۷۵ هکتار زمین به محدوده در شهرهای ماکو و جهاربرج

دکتر حمزه لو معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با الحاق به محدوده ۷۵ هکتار از اراضی در شهرهای ماکو و چهاربرج در کمیته انطباق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان با سیاست‌های شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی در جلسه کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزارشد، اظهار کرد: در این جلسه مغایرت اساسی طرح جامع شهر ماکو و طرح جامع تفصیلی شهر چهار برج بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با الحاق به محدوده اراضی موسوم به بیات به محدوده شهر ماکو به میزان ۳۷ هکتار در راستای حل مشکل چندین ساله شهر و شهروندان و رفع معضلات اجتماعی ناشی از آن پیرو تاکیدات و دستور مقام عالی استان موافقت شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در این جلسه با الحاق و اصلاح محدوده طرح جامع و تفصیلی شهر چهاربرج با ۳۸ هکتار موافق شد.

عطایی افزود: این طرح نیز در راستای حل مشکل شهر و شهروندان در راستای مصوبات سفر مقام عالی استان و دستور وی در سفر به شهرستان مذکور مطرح شده بود که با آن موافقت شد.