شناسهٔ خبر: 155820 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

الحاق به محدوده بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی مهاباد برای طرح‌های نهضت ملی مسکن

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی شهرستان مهاباد در راستای تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن الحاق به محدوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه با نمایندگان شهرداری مهاباد و اعضای تعاونی‌های مسکن شهرستان مهاباد، بیان کرد: مشکلات تعاونی‌های مسکن در کانون توجه این اداره کل بوده و اهتمام ویژه برای حل مسائل مربوط به تعاونی های مسکن وجود دارد.

وی اظهار داشت: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: بهره‌مندی از ظرفیت تعاونی‌های مسکن در شهرستان مهاباد نیز در کانون توجه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد و از این ظرفیت نیز نهایت بهره‌برداری صورت می‌گیرد.

حمزه‌لو افزود: روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی در روند اجرای طرح‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: برنامه ابلاغی ۴ ساله در شهرستان مهاباد ساخت ۱۶ هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در بخش های روستایی، خودمالکی، حمایتی و بازآفرینی است.

وی گفت: مشکلی از بابت تامین زمین در شهرستان مهاباد وجود ندارد و اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است.

در ادامه این جلسه در خصوص الحاق اراضی و تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر شد.