شناسهٔ خبر: 155844 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل خدمات روبنایی پروژه مسکن مهر باقیمانده در علی آباد کتول

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بر اساس برنامه دولت سیزدهم مبنی تکمیل خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر باقیمانده، اداره کل راه و شهرسازی گلستان، هشت قطعه فضای سبز در سایت الازمن علی آباد کتول با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، جانمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی گلستان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، علاوه بر ساخت و تحویل چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان، مکلف به تکمیل واحدهای مسکن مهر باقیمانده است.

وی افزود: همزمان با تکمیل این واحدهای متوقف شده و ساخت واحدهای مسکونی جدید، احداث سرانه های عمومی اعم از سرانه آموزشی، فرهنگی، مذهبی، درمانی  و ... در این پروژه ها مورد توجه قرار گرفت.

ملک ادامه داد: در این راستا پس از به بهره برداری رسیدن بلوک های آپارتمانی مسکن مهر در سایت الازمن علی آباد کتول، پس از ۱۰ سال دولت سیزدهم نسبت به تکمیل خدمات روینایی این پروژه ها اقدام کرده و با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، هشت قطعه فضای سبز به متراژ هزار و ۶۲۵ متر مربع  توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان در این سایت جانمایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: همچنین یک قطعه زمین با کاربری تجاری نیز به این پروژه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت، گفت: جانمایی فضای سبز در پروژه های نهضت ملی مسکن با توجه به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، کاربری زمین، جمعیت ساکن در منطقه و سایر موارد انجام می شود.