شناسهٔ خبر: 155852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر خبر داد؛

برگزاری آیین قرعه‌کشی ۱۳ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در نگین شهر

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مراسم قرعه کشی واگذاری ۱۳ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهر نگین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مسعود جعفرزاده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر اظهار کرد: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تصویب رسیده و برای ۴۰ دستگاه دولتی، حاکمیتی، بهداشتی، فرهنگی و غیردولتی وظایفی تعریف شده که آن ها موظف به پیگیری و اجرای این تکالیف هستند.

وی افزود: تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی در این طرح تخصیص زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

جعفرزاده ادامه داد: در راستای اجرای این قانون، طی مراسمی قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط در شهر نگین شهر برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر با بیان اینکه در این مراسم ۱۳ قطعه زمین با متراژ ۲۰۰ متر مربع به متقاضیان واگذار شد، گفت: با توجه به محدودیت اراضی در این شهر، متقاضیان بر اساس اولویت هایی چون تعداد فرزند، فرم ج سبز و سایر شرایط اولویت بندی شده و زمین به آن ها واگذار می شود.

وی همچنین گفت: تا کنون طی دو مرحله ۵۱۲ قطعه زمین به متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گلستان واگذار شد.