شناسهٔ خبر: 156165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

برنامه ریزی برای رفع معضلات زیربنایی و روبنایی پروژه مسکن مهر گرگان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با تعیین پیمانکار در روزهای آتی تمامی مسائل و مشکلات مربوط به محوطه سازی، خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر گرگان (بتن پلاد) رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی در پروژه‌های مسکن یکی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی است.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن، همزمان با ساخت واحدهای مسکونی، جانمایی کاربری‌ها و سرانه‌های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی، مذهبی، درمانی و... در دستور کار قرار دارد.

ملک ادامه‌داد: رفع نواقص موجود در پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل نیز از دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم است.

وی همچنین تصریح‌کرد: در این راستا، برنامه ریزی‌های لازم برای آغاز عملیات بهسازی پارکینگ و معابر پروژه مسکن مهر زیتون گرگان (بتن پلاد) انجام شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: با تعیین پیمانکار در روزهای آتی تمامی مسائل و مشکلات مربوط به محوطه‌سازی، خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدهای مسکونی رفع می‌شود.