شناسهٔ خبر: 156230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن انجام شد؛

تغییر نمایندگی ۱۳ هکتار اراضی دولتی دهق برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد از تغییر نمایندگی ۱۳ هکتار اراضی واقع در محدوده منفصل شهر دهق از جهاد کشاورزی به سازمان ملی زمین و مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در مجموع بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای ۶ شهر نجف آباد، جوزدان، کهریزسنگ، گلدشت، دهق و علویجه ثبت نام کردند.  

وی افزود: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از این متقاضیان برای شهر دهق ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش های لازم ۴۱۹ نفر حائز شرایط فعال و تا کنون افزون بر ۳۵۰ نفر تایید نهایی شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به اقدامات بعمل آمده در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر دهق گفت: در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، ۱۳ هکتار از اراضی واقع در محدوده منفصل شهر دهق که دارای سند مالکیت بنام جهاد کشاورزی بود،   بنام سازمان ملی زمین و مسکن تغییر نمایندگی یافت.  

وی افزود: اراضی تغییر نمایندگی یافته با اخذ مصوبه کمسیون ماده ۵ جهت اجرای طرح نهضت مسکن شهر دهق اختصاص داده شد.  

فولادی ضمن قدردانی از همکاری ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، عنوان کرد: سایت نهضت ملی مسکن شهر دهق به مساحت ۴۵ هکتار، با انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مسکن جهت تهیه طرح و اماده سازی، در مرحله نقشه برداری و تهیه طرح فاز یک قرار داد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق به صورت ویلایی (تک واحدی) ساخته می شود لذا واگذاری زمین به متقاضیان تایید نهایی شده به صورت انفرادی انجام خواهد شد.