شناسهٔ خبر: 156443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری همدان خبر داد؛

بارش سنگین برف در محورهای جنوبی همدان/ اجرای ۲۵۰۰ کیلومتر-باند برفروبی و نمکپاشی

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از ادامه بارش سنگین برف در محورهای جنوبی همدان و اجرای ۲۵۰۰ کیلومتر برفروبی و نمکپاشی طی ۲۴ساعته گذشته خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: بارش برف وباران از ساعات ابتدای روز شنبه ۷ بهمن ماه در سطح راه‌های استان همدان شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد و شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند بیشترین بارش برف را در طی ۲۴ ساعته گذشته داشته‌اند.

آهکی تصریح‌کرد: تمامی عوامل راهداری در آمادگی کامل قرار دارند و هم اکنون مشغول بازگشایی محورهای برف‌گیر استان هستند، از تمامی هم‌استانی‌ها و هم‌وطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً از به‌همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، پربودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن اتومبیل مطمئن شوند.

وی در پایان گفت: همه محورهای استان همدان به‌جز محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به آرامی در حال انجام است و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این روند تا پایان روز یکشنبه در استان همدان ادامه خواهد داشت.