شناسهٔ خبر: 156667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اصفهان اعلام کرد؛

انجام نزدیک به ۸ هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی در راه‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر

انجام نزديك به 8 هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی در راه‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از انجام ۸ هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در پی بارش نزولات آسمانی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی فقهی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با توجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در ۷هزار و ۹۴۰ کیلومتر- باند از راه‌های سطح استان عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری انجام گرفت.

فقهی با بیان اینکه در عملیات برفروبی شبانه روز گذشته از ۱۶۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری استفاده شده است، تصریح کرد: این عملیات با تلاش حدود ۴۰۳نفر از عوامل راهداری استان انجام شده است.

معاون راهداری استان اصفهان گفت: هزار و ۹۴۰  تن شن و نمک نیز در عملیات راهداری زمستانی شبانه روز گذشته مصرف شده است.
وی با اشاره به کاهش بارش نزولات آسمانی در سال بارشی جاری نسبت به سال گذشته عنوان کرد: از ابتدای مهرماه تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲؛ هزار و ۱۰۰ نفر-روز از عوامل راهداری در عملیات‌های برفروبی شرکت داشتند که در این عملیات‌ها ۵۳۳ دستگاه-روز از ماشین‌آلات راهداری درگیر بوده و ۲هزار و ۸۱۰ تن شن و نمک هم مصرف شده است.

فقهی افزود: در مدت مشابه سال گذشته، عملیات‌های برفروبی با حضور ۳هزار و ۵۲۹ نفر-روز انجام شده و از هزار و ۴۱۲ دستگاه-روز ماشین‌آلات راهداری و ۱۰ هزار و ۸۲۴تن شن و نمک استفاده شده است.