شناسهٔ خبر: 156874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد:

لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای گشت‌های نامحسوس در محورهای خراسان شمالی

کمیسیون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش سفرها بر مشارکت دستگاه های اجرایی برای گشت های نامحسوس در محورهای استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پانزدهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش سفرها مشارکت دستگاه های اجرایی برای تامین وسیله نقلیه به منظور گشت های نامحسوس در محورهای استان و کاهش تصادفات جاده ای ضروری است.

مشتری با اشاره به آمار تصادفات جاده ای و جانباختگان حوادث رانندگی افزود: باید برای کاهش سوانح رانندگی تا پایان سال تلاش و از ظرفیت دستگاه های خدمات رسان استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: رفع ۱۳ نقطه پرحادثه در محورهای استان در دست اجراست و در این راستا باید ۷۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی هم با بیان این که باید فرهنگ سازی و آموزش رانندگان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: صدا و سیما برای افزایش فرهنگ ترافیک گزارش های کاربردی و موثر تولید کند.

مهدی رشیدی ادامه داد: برای تامین وسیله نقلیه گشت های نامحسوس در محورها ظرفیتی تعیین و از دستگاه های اجرایی کمک گرفته شود.