شناسهٔ خبر: 156920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

دهه فجر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور بیانیه ای فرا رسیدن دهه مبارک فجر را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مناسبت فرا رسیدن  دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد و این ایام خجسته را تبریک گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

بهمن ماه یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کردند که با برچیدن یکباره بساط استعمار به ثمر نشست تا الگویی شایسته برای سایر ملت ها و بیداری و جهت دهی آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.

۱۲ بهمن سال 1357 سرآغاز بازگشت شکوه و عظمت الهی به ایران است که در آن روز رهبر و مرید میلیون ها مسلمان و آزاده پس از سال ها دوری و تبعید به آغوش کشور بازگشت.

بی تردید انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصلی نوین در تاریخ معاصر ما و در اساس و جوهره خود یک انقلاب معنوی و ریشه در مبانی اصیل فرهنگ اسلامی دارد و ایام مبارک دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، چهل و پنجمین بهار انقلاب، هنگامه طلوع آزادی ایران اسلامی را که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تجدید پیمان با شهدا و رهبر فرزانه انقلاب، از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماید.