شناسهٔ خبر: 156925 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم تکریم مدیرعامل پیشین شرکت عمران شهرهای جدید

معارفه مراسم تکریم معاون پیشین وزیر راه و شهرسازی با حضوردستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم تکریم علیرضا جعفری معاون پیشین وزیر راه و شهرسازی با حضور روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت مدیره، مدیران کل، معاونان و مدیران عامل شرکت های تابعه برگزار شد.

جعفری در این مراسم ضمن تبریک به سرپرست جدید و ابراز امیدواری به منظور موفقیت هرچه بیشتر در مأموریت های محوله از زحمات تمامی همکاران در طول دو سال گذشته در جهت پیشبرد اهداف شرکت قدردانی کرد.

سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید نیز طی سخنانی ضمن تشکر از خدمات علیرضا جعفری در شهرهای جدید تاکید کرد: از همه همکاران متعهد، شایسته و متخصص می خواهم تا با بهره گیری از برنامه ها و تلاش های سابق، شرکت عمران را در این مسیر یاری کنند. قطعا امروز نیز نواقصی در شهرهای جدید داریم که تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود آن‌ها را هرچه سریع‌تر رفع کنیم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیرعامل اسبق شرکت عمران شهرهای جدید برای سرپرست فعلی آرزوی توفیق و تأکید کرد: با تلاش بیشتر به مسیر پیشرفت در راستای تحقق اهداف دولت و کشور در خدمت رسانی به مردم ادامه می دهیم.