شناسهٔ خبر: 156936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پیامی را صادر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، در متن پیام حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرآمده است:دستاوردهای انقلاب اسلامی ، دستاوردهای ارزنده فرهنگی و معنوی است که مردم غیور و ایثارگر ، با اتحاد و یکپارچگی و بارهبری ارزشمند رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) به دست آمده  و بعد از آن نیز با هدایت های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه دارد. 
همه ی این دستاوردها را مدیون رشادت ها ، صبر و شکیبایی مردم شریف و ولایتمدار کشور هستیم . مردمی که با بنا نهادن فرهنگ ایثار و اتحاد پا به پای همدیگر به هر شکلی موجب دلگرمی و پیروزی انقلاب اسلامی شدند. مردمی که با بصیرت در پایبندی به عهد و پیمان ، سرآمد روزگار هستند. قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به نهضت صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) گره بخورد.
اینجانب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روز افزون را در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور این مرز و بوم خواستارم.