شناسهٔ خبر: 156969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح بیش از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه‌ و طرح های راهداری لرستان در دهه فجر

افتتاح مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه و طرح های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه های حمل و نقل، راه روستایی و راهداری با اعتبار ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، طرح‌ها و پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی  ۳۲۶ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و بهسازی و احداث ۱۶ دستگاه پل با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌ رسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه در زمینه احداث، بهسازی و آسفالت راه های روستایی نیز قدم های خوبی برداشته شده است، افزود: ۸۹ کیلومتر راه روستایی با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود و مردم روستایی از آن ها بهرمند خواهند شد.

 شیروانی تصریح کرد:در حوزه حمل و نقل در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل کالا ، ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا با سرمایه گذاری ۲هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.