شناسهٔ خبر: 156972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به مناسبت دهه مبارک فجر

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، متن پیام شهرام مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به شرح ذیل است:

والفجر و لیال عشر

ایام الله دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان در چنگال استکبار غرب و امپریالیست جهانی! با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود. صلای اسلام ناب محمدی، معنویت، آزادی و استقلال جمهوری اسلامی را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد؛ انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق الهی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای به ظاهر اندک، با اعتقادی راسخ، شیاطین باطل را در هم کوبیدند و چشم آیندگان را خیره ساختند.

این فجر، که به برکت انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والا مقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکانید؛ سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی و عاشورایی بود، تا صف آرایی مستکبران چپاولگر ظالم در مقابل مستضعفان محروم مظلوم را درهم بشکند و حکومتی الهی را در این مرز و بوم آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومندتر می‌شود، تثبیت کند.

این دهه، فرصت تبیین ارزش ها و آرمان هاست؛ بی تردید کمترین ثمره این انقلاب، ظهور فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و مقاومت در بین آزادی خواهان جهان است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که موجب سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروزه انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده و جهان را چنان تحت تأثیر خود قرار داده که ملت‌های آزادیخواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

اینک با خرسندی تمام، چهل و پنجمین درخشندگی مهر بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه منور و ملکوتی حضرت ولی عصر(عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت حماسه آفرین و انقلابی ‌بخصوص جامعه بزرگ همیشه در صحنه راهداری و حمل و نقل جاده ای، تبریک و تهنیت عرض نموده و به نشانه استمرار راه شهیدان سرافراز متعهد می شویم برای رشد و پیشرفت ایران استوار تمامی مساعی و ظرفیت خود را به کار گیریم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت، آینده‌ای روشن و امیدبخش برای فجرآفرینان و حافظان راستین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواستارم.