شناسهٔ خبر: 156991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از ۱۸ باب مجتمع خدمات رفاهی، ۴۰ دستگاه پل عابرپیاده و ۵ بیلبورد در استان گلستان

مجتمع خدماتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از بهره‌برداری از ۱۸ باب مجتمع خدمات رفاهی، ۴۰ دستگاه پل عابرپیاده و ۵ بیلبورد در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (گیلان)، غلامعلی نیک ‌فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: در 10 ماه سال جاری، ۱۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی به منظور ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای در سطح استان در حال بهره برداری و خدمت رسانی است. 

وی اشاره به این که تعداد ۱۲ مجتمع خدمانی رفاهی نیز در دست احداث است، گفت: این مجموعه‌ها به منظور فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز در یک مکان، تسهیل نظارت و دسترسی رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز شکل گرفته است.

نیک فهم در ادامه از تنظیم ۴ فقره قرارداد جهت مرمت، بازسازی و مقاوم‌سازی ۴۰ دستگاه پل عابر و ۵ دستگاه بیلبورد در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: ساخت ۱۹ دستگاه پل عابرپیاده نیز در محورهای مواصلاتی به منظور ارتقای سطح ایمنی تردد عابران پیاده در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان گیلان افزود: در 10 ماه سال جاری اجازه نصب و بهره‌برداری از ۳۸ عدد تابلوی اختصاصی به کسب و کارها و مشاغل حاشیه راه‌ها نیز صورت گرفته است.