شناسهٔ خبر: 157054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

پيام مديركل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان اصفهان به مناسبت فرارسيدن دهه فجر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان؛ فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان؛ فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا –۸۱)

(حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است)

۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی شد. پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه‌ گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی بوده است.

اکنون و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، روسپیدتر از همیشه و باورمندتر از هر زمان دیگر تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان والامقام، این یادگاران همیشه و با همراهی و همگامی و ایثارهای مردم فهیم و بزرگوارمان به مسیر تعالی خود ان‌شاءالله با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 217 شهید استان اصفهان در مسیر پیروزی انقلاب، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به  ملت شریف ایران بویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تبریک عرض نموده و تداوم عزتمندی و توفیقات روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه الهی خواستارم.