شناسهٔ خبر: 157128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان؛

برنامه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در دهه مبارک فجر تشریح شد

امید زمانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برنامه های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این اداره کل را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، امید زمانی، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برنامه های متعدد این اداره کل برای گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال به نسبت سالهای قبل برنامه های متنوع تری را تهیه تدوین کرده ایم، این برنامه ها در دو بخش عمرانی و اجرایی و بخش فرهنگی و ورزشی است.

 وی افزود: برای اجرایی کردن این برنامه ها ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در اداره کل تشکیل شد.

زمانی اظهار کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی دهه فجر امسال با حضور خانواده ها و فرزندان کارکنان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با اشاره به اینکه این برنامه ها با هدف امید آفرینی در جامعه اجرایی می شود، گفت: در تدوین برنامه‌های دهه فجر سالجاری سعی شده که با بهره گیری از فرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارتباطی دو سویه با شهروندان و کارکنان برقرار شود.

 زمانی تصریح کرد: عملکرد اداره کل نیز در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی را در این ایام با آمار و ارقام شفاف از طریق رسانه های جمعی به شکل مطلوب اطلاع رسانی می کنیم. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای تکریم مراجعه کنندگان و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان میز خدمت در نماز جمعه شهرستانها برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردها در دهه مبارک فجر نیز عنوان کرد: این نمایشگاه از 16 تا 18 بهمن ماه سالجاری و از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 شب بر پا می شود و اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در سالن کارون ضمن ارائه عمکرد در قالب طرح های هنری و گرافیکی پاسخگوی شهروندان نیز خواهند بود.

زمانی به دیگر برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه های عمرانی این اداره کل شامل واگذاری مسکن مهرو نهضت ملی به متقاضیان و بهره برداری از راههای ارتباطی و ساختمان های اداری نیز با حضور مقامات عالی کشوری و استانی افتتاح می شود.

وی دیدار با ایثارگران، خانواده شهداء، برگزاری نشست های خبری، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های این اداره کل در دهه فجر برشمرد و گفت: در پایان دهه مبارک فجر کارکنان این اداره کل همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن حضور یافته و با آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) تجدید میثاق خواهند کرد.