شناسهٔ خبر: 157141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۳۰۰ واحد مسکونی فرسوده در گلستان به بهره برداری می‌رسد

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسیازی گلستان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۰۰واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان نوسازی شده و به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی، استان گلستان در دولت سیزدهم تعهد صدور ۱۱ هزار پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری را دارد.

وی افزود: در این راستا تا کنون سه هزار و ۷۶۷ پروانه نوسازی واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهرهای مختلف استان صادر شده است.

ملک با بیان اینکه این میزان نوسازی به نسبت دولت قبل رشد ۳۰۸ درصدی داشته، گفت: تا کنون در دولت مردمی سیزدهم ۲ هزار و ۳۸۷ واحد مسکونی در محلات بازآفرینی شهری استان افتتاح شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همزمان با ایام الله فجر، ۳۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده در سطح شهرهای استان گلستان که از تسهیلات نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استفاده نموده اند، افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی هزار و ۷۲۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده در سطح شهرهای استان گلستان که از تسهیلات نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استفاده کرده اند، افتتاح شد.