شناسهٔ خبر: 157159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۶۹۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه

محمدهادی فرازبخت- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از تخصیص پروژه به بیش از ۶۹۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه اظهار کرد: بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ورزنه اقدام به ثبت نام کردند.  

وی با بیان اینکه پس از پالایش‌هایی لازم از متقاضیان ثبت‌نامی، تعداد افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند، گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۹۵ هکتار زمین به محدوده شهری ورز نه الحاق شد است که ۴۴ هکتار آن دارای طرح تفکیکی بوده مابقی در دست پیگیری است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان افزود: در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده بیش از ۶۹۰ متقاضی، تخصیص پروژه شدند و تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تأمین شده‌است.  

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح جوانی جمعیت شهرستان ورزنه عنوان کرد: در این شهرستان برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال موضوع‌بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از ۲۴۰ نفر ثبت نام کردند که برای افزون بر ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط تاکنون تخصیص پروژه انجام شده‌است.  

گفتنی است شهرستان وزنه در سال ۱۴۰۰ از شهرستان اصفهان مستقل شد و دارای ۲ بخش مرکزی و رودشت، یک شهر به نام ورزنه، ۱۳ روستا و چهار دهستان است، این شهرستان از شمال با شهرستان نائین و شهرستان کوهپایه، از شرق با استان یزد، از غرب با شهرستان هرند، از جنوب با شهرستان جرقویه همسایه است.