شناسهٔ خبر: 157183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام می‌شود؛

واگذاری زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری زمین به ۲۱۹ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان در دهه مبارک فجر و در قالب پویش خانواده مهدوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی وظایف معینی در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارد.

ملک ادامه‌داد: تحویل زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا از وظایف وزارت راه و شهرسازی در این حوزه بوده که اداره کل راه و شهرسازی گلستان تاکنون بخشی از این وظیفه را انجام داده است.

وی افزود: تاکنون طی دو مرحله این اداره کل قرارداد واگذاری زمین رایگان را به ۵۱۲ خانواده در شهرهای گرگان، کلاله، ترکمن، قرق و جلین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح‌کرد: همچنین در روزهای آتی همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرحله سوم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام می‌شود.

ملک ادامه‌داد: در همین راستا، در استان گلستان مراسم سومین مرحله واگذاری زمین رایگان به ۲۱۹ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در پایان گفت: با برنامه ریزی‌های لازم تلاش می‌شود تا به‌تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین تخصیص یابد.